neděle 11. prosince 2016

Třetí adventní...

Přináším aktuální zprávy od nás :). Advent se překulil do druhé poloviny. Zapálily jsme dnes třetí svíčku a jsme zpátky doma. Namísto pečení cukroví a obrážení obchoďáků, jsme s Radkem odjeli na pátek a sobotu do Sněžného. Konaly se tam coursingové závody s RR sportem. Simona tohle zrovna moc nebaví, tak jsme ho nechali i s dětma u babičky. A bylo to super. Spousta kamarádů, které jsme od léta neviděli. Spousta úžasných ridgebacků, kteří potřebovali podrbat a pomazlit. Spousta výborného vína a jídla. Moc ráda jsem vypadla z kolotoče šití, úkolů do školy, vaření a předvánočního shonu. Už to bylo potřeba...





Předvánoční přípravy se u nás smrskly do dekorování přírodnin, které donesu z venčení se Simonem. Dnes ráno to byly borové větvičky, které mě letos chytly. Všude je nějak přesmrčkováno :). Cukroví nepeču. Díky šití to vůbec nestíhám, i když peču ráda. Naštěstí mám maminku, která do spíže vrství další a další krabice s novými druhy. Dárek mám zatím jeden a je mi trochu záhadou, kdy budu kupovat další. S úklidem to taky nepřeháním. Peru postupně deky, polštáře a koberečky a vytřídila jsem dvě skříně. Velký úklid bude až těsně před vánocemi. Štědrý den trávíme každý rok u mých rodičů a děti se tam strašně těší. Nejvíc na to, že budeme spolu a budeme tam všichni spát.



 
 
V dílně jedu naplno a snažím se každý pracovní den vložit několik novinek. Objednávat můžete klidně až do 19.12.. Poslední balíčky budu odesílat 21.12., jako balíky do ruky, takže by měly do 23.12. dorazit. Je také možný osobní odběr přímo v dílně po předchozí domluvě.
 
 
 
 
Užívejte poslední dva týdny. Uteče to strašně rychle a zase zasedneme ke společné sváteční večeři.
 
Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat