neděle 15. ledna 2017

Báječné oslavy




Dnes mám pro Vás doporučení na jednu kouzelnou knížku. Je dílem dvou úžasných matek (obě mají po třech dětech) a mých kamarádek, Míši a Markéty. S oběma už delší dobu spolupracuji a naše vztahy už dávno překročily čistě obchodní hranice.  Holky jsou strašně bezva a mám je moc ráda. Mají e-shop MÁMAMI, kde kromě výrobků SEW4HOME, najdete řadu krásných věcí od dalších českých tvůrců a značek. Knížka vyšla na podzim a  dostala jsem ji jako vánoční dárek.




Jaká knížka je? Je úplně jako Míša s Markétou. Upřímná, milá a čistá. Texty i nádherné fotky Vás vtáhnou do sváteční atmosféry, které je hlavním tématem "Báječných oslav". Holky jsou sestry a vyrůstaly a stále žijí přímo v centru Brna, jen pár kroků od Svoboďáku. To se v knížce odráží. Já jsem holka z vesnice. Pořád jsme byli jednou nohou na zahradě a oběd se vařil mezi rytím záhonků a sklízením jablek. Dětství ve městě probíhalo určitě trochu jinak a bylo v něm více prostoru pro rodinné procházky na Petrov, nedělní odpolední čaje a návštěvy. Ta představa se mi moc líbí. Vždycky mě to do města hodně táhlo. Mám cvrkot metropole strašně ráda, i když ten venkov mám hluboko v sobě.




Co v knížce najdete? Knížka je rozdělena do čtyř tematických kapitol. Čas na čaj, Narozeninová oslava, Piknik a Vánoce. V každé kapitole, kromě několika receptů, je i řada návodů ke tvoření, které zvládnete i spolu s dětmi.






Na fotkách je Míšina i Markétina rodina. To knížce dává velkou dávku upřímnosti. A je milé na ně koukat. Přesně takoví totiž všichni jsou. Grafické zpracování a kvalitní papír všechno povznesly. S čistým svědomím knížku vřele doporučuji. Objednat ji můžete tady nebo koupit v knihkupectví.






Vytvořit takovou knížku dá velkou práci a holkám i jejich rodinám patří velká pochvala. Držela jsem jim palce a byla strašně zvědavá. Tak a já jdu vyzkoušet nějaký recept z knížky. Hezký zbytek neděle.

Žádné komentáře:

Okomentovat