čtvrtek 6. dubna 2017

Blesková SOUTĚŽ

Vložila jsem na Fler 10 sad ptáčků a o tu jedenáctou si můžete zasoutěžit. Podmínky soutěže jsou:

- sdílejte příspěvek veřejně na svém FB profilu
- do komentáře pod tento příspěvek tady na blogu mi napište, které barvy Vás teď nejvíc baví a do kterých ladíte svoje bydleníčko
- do komentáře napište mailovou adresu, na kterou Vám můžu v případě výhry napsat

Konec soutěže bude už dnes večer ve 21.00 hod. Soutěžíme o tuto sadu ptáčků v pastelových barvičkách:



Držím všem palce a těším se na Vaše komentáře.

14 komentářů:

  1. Jéé <3 U nás frčí stále black&white. Ale od narození synka milujeme mentolovou a ta se prolíná už všude :) Včetně svatby :)) Ptáčkové jsou super, ty by se nám na větvičkách líbily :))
    míša. miska.f@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se momentálně ladění barev nedaří, ale miluji fialovou a u dcery v pokojíčku jedeme v pastelových tónech (zelená, růžová, na kapsáři má i šedou) a vše doplněné její kreativní tvorbou :)
    Tento rok nás čeká pořízení nové sedačky a to už budu hlídat barvu aspoň u ní a polštářků na ní :) Mimochodem mám zálusk na ty parožnatce :D
    r.harabisova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Me to ted nejvic tahne k hnede,bezove, smetanove. Tak by ptackove byly jako oziveni
    Sedlackova.eva11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. U nás doma: písková, bílá a černá. U dcerky růžovo-šedá. Pentolino@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ptáčkové jsou úžasní!:) Dala bych je miminku, co se má narodit v červnu, na postýlku jako doplněk:) Barvy u nás vládnou hlavně černá, růžová, mentolová:)

    s.aduska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji k výhře :) Byla jste vylosována.

      Vymazat
    2. Paráda !! Moc děkuji!!:)

      Vymazat
    3. Já také. Prosím písněte mi adresu. Děkuji :)

      Vymazat
  6. U nás doma je stále oblíbená černá, bílá a šedá, které jsem s příchodem jara doplnila o pastelové odstíny. Proto by se k nám ptáčci krásně hodili :-)

    Adri.R@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Momentálně u nás vede bílá, béžová a šedá. aneta.dop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. U nás doma túto jar prevláda bielo-šedá kombinácia osviežená pastelovou bledoružovou farbou a prírodným drevom.

    Prajem pekný deň
    Alena Rybanská
    e-mail: aliryban@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Základ mám v přírodním dřevu a bilé barvě a podle sezony doplňuju ostatními barvami – teď na jaře je to moje oblíbená mentolová, vodní zelená a pastelová růžová.

    korektorka.hj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer, u nás je to bílá s troškou červené a protože máme dva kluky, tak v jejich pokojíčcích bílá s modrou (nečekaně :-).
    Krásné jaro iva (isapakova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý večer, barvičky jsou u nás klasická bílá a šedá, ve vedení je ale mentolová :)
    po.ivetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat