pátek 16. června 2017

Jak jsem se fotila :)


Slíbila jsem něco novýho, něco na sebe, něco pro ženy. Je to hotový, je to nafocený, je to na e-shopu. Je to sukně a je to taška.






Odbočka od bytových doplňků. Změna je život. Asi před měsícem jsem si ušila tašku na zkoušku z trochu jiného materiálu a taky jsem si ušila sukni. Tu jsem vymyslela, když jsem byla v Praze. Letos jsem se totiž rozhodla strávit léto komplet v sukních a těch úzkých mám několik. Chtělo to širší kousek. Tašku mi pochválila kamarádka a sukni dvě úplně cizí slečny ve městě, které mě samy oslovily. Mě, starou kozu, takové mladinké holky. Udělaly mně obrovskou radost a já hned objednala materiál na další tři kusy :).




 
 
Střih jsem dlouho promýšlela, aby sukně šla objednat bez zkoušení, seděla a byla pohodlná na nošení. Udělala jsem dvě sukně ve velikosti S/M a jednu L/XL.
 









V pase má sukně štelovací posuvnou gumu na knoflíček, aby šla stáhnout nebo povolit podle potřeby. Střih je rozšířený do A ze čtyř dílů, aby zbytečně nepřidával objem v pase a přitom vytvářel dojem řasení v pase. Délka je nad kotníky. Na bocích jsou vsazeny dvě cool kapsy z proužkaté látky. Spodní i horní okraj je olemovaný ze stejného proužku, jako jsou kapsy. Na vnitřní straně pásku je tištěné logo "SEW4HOME".




Tahle sukně je můj "must have" kousek prázdninového šatníku. Úplně ji vidím v Římě, jako Audrey Hepburne nebo s košíkem levandule v Provence. Přiznám se, že jsem do ní blázen :).







K sukni taška. Velká, vyztužená, s kapsou venku i uvnitř a hlavně ze lnu. Na léto nejvíc ladící materiál. Neodolala jsem a jedna je moje. Kdo sleduje můj IG, už ji mohl se mnou vidět.




Všechno je připraveno na e-shopu. Včetně potřebných rozměrů. Ceny jsem nastavila zaváděcí, velmi vstřícné :).

8 komentářů:

  1. Naprostá pecka!!! a vědět to asi jsem v úterý s tou sukní odjela :D taky jsem ji na Tobě okukovala :D )))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě krása :) Jak jsem tašku zmerčila na IG, tak mě prostě dostala, vypadá opravdu úžasně :)
    Sukně je taky moc hezká ...

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko nadhera! Audrey taky zboznuji, kdo vlastne ne, ze?!;) mam takove tuseni, ze se ma sbirka vasich kousku opet brzy rozroste. Ale je potreba si delat radost a vase kousky to splnuji dokonale!! Krasny vikend. Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nino moc. Jsem moc ráda, že se libí. "Drbala" jsem se s focením půl dne :D. Těším se na objednávku :)))

      Vymazat
  4. Vznášet se v blankytném nebi<3 nádhera. Krásné dny, Eva:)

    OdpovědětVymazat