pátek 28. července 2017

"Punk is not dead"




Slíbila jsem report z naší mini dovolené. Tady je. Bude krátký a stručný a skoro bez fotek, protože ještě teď padám únavou a prakticky jsem nefotila. Nebyl prostě čas ani nálada na nějakou techniku, co mě obklopuje celý rok. Počasí bylo šílený. V noci až devět stupňů a prakticky pořád pršelo. My jsme to ale nevnímali. Byly to tak intenzivní dny, že to bylo úplně jedno. Uprostřed lesů u Svitav (jak terapeutické) a žádný signál ani wifina (jak osvobozující).

Byli jsme už pátý rok na letním kempu milovníků ridgebacků. Pořádá ho klub RR Sport a mám pocit, že je to každý rok lepší a lepší. Velká banda bezva lidí všeho věku, které spojuje tohle úžasné psí plemeno. Každý den je program plný tematických soutěží pro lidi i pro psi. V noci se pije a ochutnává všechno co teče a kecá se mnohdy až do úsvitu. Ráno se rozlepí oči a zase se jede.

Letos jsme měli úspěšný rok. Radek obsadil se svým týmem druhé místo "Punkový den". Já se svým týmem místo první, v "Návratu do pravěku". Dokázali jsme rozdělat oheň křesadlem a taky třením dřívkem a lukem. Ta euforie, když to chytne, je neuvěřitelná a vrátí Vás zpátky v čase a hluboko ke kořenům. Boží boží boží. Se Simonem se mi podařilo v poslušnosti a psích aktivitách nasbírat body na druhé místo. Byl skvělej, úžasňák můj zrzavej. A udělal mi obrovskou radost, protože letos konečně běžel coursing (závod za střapečkem), který doteď ignoroval. Poslední místo, ale pro nás obr úspěch. Na závěr týdne strašně zajímavá přednáška o psí akupresuře, akupunktuře a fytoterapii. Zjistili jsme, že máme jasného jingového psa. Kromě toho jsem stihla nasbírat hromadu hub. Už se suší. Bylinek bylo všude mraky a skutečných skvostů. Ale kvůli dešti, nebylo vhodné je sbírat. Tak jsem se jen kochala.

Tak teď vybalit, vyprat, dospat deficit a doufat, že rok uteče rychle a vypukne to nanovo.



Žádné komentáře:

Okomentovat