úterý 23. ledna 2018

ACH TEN LEN...


Negativní vibrace v prostoru by se daly krájet a leden je prý nejdepresivnější měsíc v roce. A já dnes vstala levou nohou a všechno to ošklivý (o čem jsem si myslela, že to na mě nedosáhne) mě sejmulo jak smradlavej mokrej hadr. Naštěstí na mě v dílně čekal len. Vzít do ruky len, to je jako vrátit se domů, jako vytáhnout buchty z trouby, jako obejmout svoje dítě.




Len jsem před šitím předeprala v ekologickém gelu z mýdlových ořechů, který jsem koupila v bezobalovém obchodě. Krása veliká je tenhle len.




Na e-shopu na Vás čekají utěrky a taky luxusní pytlíky na chleba. Koncem týdne budou ještě nějaké chňapky.




Hezký večer a jestli Vás tento přírodní materiál bere, tak neváhejte. Lnu je jen omezené množství, protože je to prostě dražší látka.




3 komentáře:

  1. Super. Objednáno. 😉 Prosím, budou někdy i hadříky na nádobí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou příští týden, jen nebudou v režném odstínu, ale smetanově bílé. Bohužel se mi nepodařilo sehnat materiál :(

      Vymazat
    2. Šlo by s tou objednávkou počkat, přidat hadříky a poslat najednou?

      Vymazat