čtvrtek 25. ledna 2018

WORKSHOP V




Nejdřív Vám musím něco říct. Workshopování mě hrozně chytlo. Ta atmosféra během práce, to nadšení... Baví mě to hrozně moc. Asi v sobě mám kus té učitelky (chicht, zrovna já :D) Sice je to náročnější, než si jen tak v tichu šít, protože se snažím věnovat se všem účastnicím na max. Ale je to prostě ono. Krásně mi to napsala Hanka, účastnice posledního workshopu:

"Bylo to božííí!! Odcházela jsem naprosto vyšťavená soustředěním, sešíváním, prošíváním a lemováním, ale naprosto nadšená a doteď se na ten polštář nemůžu vynadívat, vždycky když ho vidím se musím usmívat :)."

Cítím to Hani úplně stejně :).

A teď ty důležité informace:

Téma:
 "Patchworkový polštář"

Kdy:

Sobota 17.2. ve 13.00  hod (doba trvání do cca 20.00 hod, podle potřeby)

Kde:

Dílna SEW4HOME, Bednaříkova 1a, Brno - Líšeň.

Co se naučíte:

Naučíte se jak správně nastříhat, sešít a prošít čtverce látek, aby to bylo krásné, čisté a profi.  Ukážu Vám taky jak správně olemovat okraje povlaku.

Co si odnesete:

Vlastní originální a jedinečný povlak na polštář šitý patchworkovou technikou v barevnosti a vzorech podle Vašeho vkusu.

Co je v ceně:

V ceně je veškerý materiál (látky, nitě, výztuhy a výplně) potřebný k ušití jednoho polštářku a hlavně moje rady a fígle jak na to!

Bonus navíc:

Příjemně strávené odpoledne, vyplněné tvorbou a kreativitou. Bude čas i na povídání, třeba o dětech, o psech, nebo o bylinkách. Bude i malé domácí občerstvení a odpolední čaj nebo káva.

Co potřebujete:

Ideálně vlastní šicí stroj, jelikož bohužel nedisponuji dostatečným množstvím mašin. Nicméně jedna je k dispozici. V dílně budou dvě žehlící parní stanice a další vybavení dílny.

Počet účastníků:

Max. 4 osoby

Cena:

980,- Kč

Jak se přihlásit:

Napište mi na skokanhana@seznam.cz nebo přes pošlete zprávu přes FB či Instagram.

Dotazy:

Sem s nimi :).


Žádné komentáře:

Okomentovat