čtvrtek 14. července 2016

Dívka ve vlaku

Než jsem ji začala číst, slyšela jsem od pár lidí, že je knížka nevzala, nebavila atd.. Ale... mě bavila :). Přečetla jsem ji za týden a byla to "jednodechovka". Napínavá, čtivá, zbytečně nepřekomplikovaná. I v postavách jsem zorientovala raz dva (a s tím mám občas problém :)).




 
 
Děj se odehrává v současnosti v Londýně a je popisován pohledem tří žen, Rachel, Megan a Anny. Hlavní hrdinkou je alkoholička Rachel, která každý den jezdí do centra. Z vlaku pozoruje pár dvou lidí. Mají dům kousek od trati a Rachel je má jako na dlani. Dá jim jména a představuje si jaký, na rozdíl od ní, žijí idylický život. Jednoho dne žena z toho domu zmizí...
 
 


 
 
 
Dnes je venku přesně počasí na knížku a čaj. Jestli nemáte co číst, sáhněte po "Dívce ve vlaku ".
 

 
 
 
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat