pondělí 29. srpna 2016


Telegrafické zprávy z dílny

Nestíhám

Po návratu z dovolené doháním šití objednávek. Děti už jsou se mnou doma až do 1.září, a tak poletuji soustavně mezi domácností a dílnou, snažím se stihnout všechno a nestíhám nic :). Omlouvám se za trochu delší dodací termíny, krátké odpovědi a děkuji všem moc moc za trpělivost v poslední době. Od příštího týdne to bude lepší. Slibuju :).

Nešiji na přání

Opravdu, teď už opravdu nebudu přijímat žádné objednávky šití na přání. Jsem v dílně na šití stále sama a objem práce, který musím udělat, abych byla schopna udržet dílnu v provozu mi nedovoluje šít na přání. Je to prostě časově náročné a ekonomicky nevýhodné. Navíc mi pak nezbývá čas na moje kreativní řádění, ze kterého plynou všechny novinky. Všem moc moc děkuji za pochopení.

Hledám stále švadlenu

Předchozí bod mě přivádí k mému hledání švadleny. Místo je stále volné. Zatím na poloviční úvazek. Pokud víte o šikovné, rychlé a zručné švadlence nebo jí jste a hledáte práci, mám volné místo:).

Skladem

Pomalu se snažím o změnu v dostupnosti výrobků a k prodeji budou postupně jen položky, které jsou skladem. Všechny výrobky tak budou jen v několika kusech do vyprodání. Jestli Vás nějaký kousek zaujme, nečekejte, ať se Vám nevyprodá :). Je to další z nutných opatření vzhledem k soustavným problémům s nákupem a dostupností látek.

Novinky

Začnou pomaloučku a polehoučku naskakovat na sklad už tento týden. Nejvíc jich bude v černobílé a šedé, ale mám i několik barevnějších plánů na září, pro všechny, které nebere Nordic styl :).


Blog

Blog mě moc baví, i když bych si na něj přála více času. Děkuju všem za sledování, čtení a za komentáře. Mám z toho velkou radost. Určitě budu pokračovat.



Pokud jste dočetli až sem, tak taky děkuji :))) A už končím a jdu dnes brzo spát. Zítra mám opět fofry.


Hanka
SEW4HOME







Žádné komentáře:

Okomentovat