pátek 16. září 2016

Úplněk, plány a drobečky

Dnes je úplněk a poslední tři dny tomu odpovídaly. Nevím jak Vy, ale na mě úplněk působí silně. A nejen na mě. Simon, děti, manžel, všechno se plašilo :))). K tomu to horko a dusno a lepivo. Ve vzduchu je cítit podivné napětí. Tento úplněk je "sklizňový" a navíc s kouřovým zatměním. Podle astrologů je předzvěstí nepříznivých událostí. Doporučuje se nedělat žádná zásadní rozhodnutí, nepodstupovat lékařské zákroky, nekácet stromy. Už to datum 16.9.2016... Můj muž si klepe na čelo, ale my ženy víme svoje :).

No a protože pořád někde trajdáme a je ten úplněk a bude pršet, je plán na víkend jasný. Budeme doma. A já se těším, že konečně za bubnování kapek deště vyžehlím, uklidím, navařím a tak. Cítím nutkavou potřebu mít čisto. Doma i v duši :).

Přidala jsem na Fler zase pár drobečků. Přeji poklidnou sobotu a ještě poklidnější neděli :).









KLIK na FLER





Žádné komentáře:

Okomentovat