čtvrtek 17. listopadu 2016

17.listopad

Než představím novinku, neodpustím si pár slov k dnešnímu dni. Moje maminka mě vychovala především k tomu, že svoboda je to nejdůležitější a nejcennější co člověk má. Jak tak koukám kolem sebe, mám pocit, že jsme si na ni příliš rychle zvykli jako na samozřejmost, kterou po pádu komunismu máme. Jenomže se nám mrška zase začíná vzdalovat a naše vrchnost se nám snaží vnutit myšlenku, že je to pro naše dobro. Obětuješ kousek svobody a dostaneš... třeba falešný pocit jistoty nebo ochranu zdraví nebo .... Je to přece v zájmu celku. A máme společný cíl. A sakryš co mi ta hesla jen připomínají???

Nenechejme se ukolébat. Buďme bdělí. 17. listopad se pro mě osobně stává nejvýznamnějším svátkem roku. A mám radost, když tak koukám do sociálních sítí, že nebudu jediná :).


Lavender Pocket

Teď ta novinka. Na konci léta jsme s mojí maminkou sklidily několik bedýnek levandule. Všechny vonítka byly vyprodané. Bylo na čase vyrobit nová s trochou inovace.




 
 
Proč je dobré pytlíček s levandulí mít v šatníku? Levandule je nejlepším přírodním prostředkem k odpuzení šatových molů. Spolu s návratem přírodních materiálů na scénu se vrací i nebezpečí v podobě šatních molů. Jejich larvy se živí keratinem obsaženým ve vláknech živočišného původu, jako je ovčí vlna nebo kašmír, ale nepohrdnou v případě nouze ani lnem nebo bavlnou. Levandulové aroma je pro moly tak silně odpudivé, že se šatníků zdaleka vyhnou.
 
 
 
 


1 komentář: