úterý 15. listopadu 2016


Vánoční červená

Už jsem Vám říkala, že letos mě ta červená nějak bere :). Dalším přírůstkem jsou tedy červené (no jak jinak) kruhové prostírky. Do obýváčku pod adventní věnec nebo talíř s cukrovím.




 
 
A pro romantičky taky dva vzory v bílé se stříbrnými hvězdičkami...
 
 

 
 
Kdyby Vás zajímalo co je u nás nového, tak vězte, že jsme v jednom kole. Zlobí nás škola a dělá nám radost, že se blíží advent a s ním každoroční tradiční návštěva adventních trhů v Rakousku na zámku Schoss Hof. Venku je docela hezky a tak ještě výletujeme, když čas dovolí. V dílně mám napilno, abych pro Vás ušila co nejvíc vánočního zboží a bylo z čeho vybírat. Taky jsem si dnes stihla udělat domácí vanilkový cukr a prsty mi nádherně voní vanilkovým luskem. Vánoce, no :)))
 
 
 
 
 

1 komentář:

  1. Malá chvilku spí a já projíždím pár článků. Před pár dny jste mě začala sledovat na instagramu, tak jsem obdivovala vaši tvorbu na obrázcích tam. A dnes koukám po prodlouženém víkendu na články oblíbených blogů a najdu vás i u Tamarki :-) Obdivuju, když člověk něco tvoří, je šikovný a hlavně jde si za svým a dokáže si z koníčka udělat práci, která ho baví! Já si tvořím pro radost... Četla jsem, že vaše maminka o vás řekla, že trpíte "chorobou" JÁ SAMA. Asi jsem to také v dětství chytla. Takže pravděpodobně nejsem úplně vaším cílovým zákazníkem, páč se snažím neutrácet a vše si připravovat. Ale kdo ví... už teď občas nevím co dřív, tak si jednou třeba uvědomím, že je lepší si připlatit a nezdrchat se. a navíc to bude k něčemu vypadat. Protože vaše chválená preciznost mi dost chybí :D

    OdpovědětVymazat