úterý 11. dubna 2017

3D Monstera a slíbené chňapky

Dnes mám absolutní novinku. Jak motiv, tak techniku. Unikátní technika vytváří na polštáři 3D efekt. Motiv je autorský návrh listu pokojové kytky. Domácí džungle je teď totiž tím nejžhavějším trendem v interiérech. A rovněž frčí modrá. Holubičí modrá...





3D technika se mi hrozně líbí. Na fotkách zdaleka nevynikne krása a plastika vzoru. Jsem z toho fakt nadšená :). Bohužel je to poměrně pracná záležitost a to se samozřejmě odráží na ceně. Jedná se však o zcela unikátní a originální kousky.




 
 
 
Skladem jsou dva polštářky, protože jsem byla opakovaně "drbána", že chcete objednávat polštáře po dvou kusech a já je mám po jednom. Tak se snažím polepšit :).
 
 


 
 
Na skladě je i hromada chňapek v novém minimalistickém designu. Jak jsem slíbila. Hezký večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat