sobota 1. dubna 2017

"Fine Nordic" a zpětná vazba ...




Jako chtěla jsem tento příspěvek napsat ještě včera večer. Ale byla taková krásná teplá jarní noc, že jsme radši vyrazili se sousedama na zahrádku. Doháním dnes dopoledne, než všichni vyrazíme ven. Protože tam je prostě úžasně :)






Včera se v dílně narodila nová deka. Po delší době ve velikosti pro dospěláka. Rozměr má 195x120 cm. Poskládaná je ze 104 čtverců různých geometricky laděných látek v šedobílé a černobílé. Spodní strana je z šedobílé látky s obloučky. Musím se pochválit, fakt se povedla. Jsem z ní nadšená.





Ušila a naskladnila jsem taky tři úplně stejné patchworkové polštáře. Mají přední patch stranu podloženou a prošívanou, stejně jako je deka a dokonale s ní ladí. Deka i polštáře jsou velmi kvalitně a pečlivě ušity.






Před vánocemi, někdy v listopadu, si objednal jednu takovou velkou deku muž. To se nestává tak často. Vlastně se to stalo poprvé. Pro deku si přijel osobně, poděkoval a odjel. Ideální zákazník :). V březnu se ozval znovu, že by si vzal obláček. Přijel, vzal si obláček a říká mi:" Manželka měla z té deky fakt strašnou radost. Včera se na ní ráno koukala a říkala mi, že kdykoliv se na ní podívá, je z ní nadšená". Tak to jsem měla velkou radost i já. To je krásná zpětná vazba pro mě :)

Užijte si duben a když se ještě ochladí, zabalte se večer doma ... třeba do deky od SEW4HOME.

Žádné komentáře:

Okomentovat