neděle 17. září 2017

Jak bylo v Kunštátu?


 



Zima a skoro pořád pršelo. Byla jsem jako cibule. Několik vrstev včetně čepice a zimní bundy, teplé ponožky a střídala jsem svařák, čaj a kafe. Ale lidi byli skvělí. Přišlo jich i tak strašně moc a byli v pláštěnkách a s deštníky a i přes červené nosy se usmívali, protože tahle akce za to stojí.










Na Hrnčířském jarmarku si musí vybrat každý. Minimalista i milovník kýče. Záběr stylů, barev a tvarů je opravdu široký. Já jsem jasná. Míň je prostě víc. Na fotkách je něco málo z toho co mě nějak oslovilo. Svoje výrobky jsem Vám nefotila, ty stejně znáte.











 

 



Můj TOP objev byl letos jasný. Domečky z první fotky. Objevila jsem je v sobotu a dala fotku na Instagram. Několik z Vás mi psalo o kontakt. Takže jsem v neděli vyzpovídala autora a udělala pár fotek. Domečky jsou tak... dokonalé. Jak v reálu tak na fotkách. Taky bych chtěla být tak fotogenická :))).








Pan Miroslav Mrázek, který domečky tvoří, je velmi ochotný a sympatický keramik. Nemá vizitky, nemá webovky, nemá Facebook ani Instagram, ale nezoufejte, má telefon a email. Na který prý většinou odepíše. Tak raději volat :D.

Miroslav Mrázek
Přibice 54
691 24
tel.: 732422050
keramika-mrazek@seznam.cz

Pozitivem je, že pokud si domeček koupíte, budete mít jistotu, že ho jen tak někdo mít doma nebude:). Až na mě. Já jsem dvěma malým kouskům neodolala. Mmch. vzpomínáte na moje utěrky a košíčky s domečky. Asi stejná múza!




Děkuji moc moc moc všem, kdo přišli za mnou na stánek. Nakoupili nebo pochválili. Děkuji i svému nejlepšímu muži, bez kterého by to nešlo. Bylo to super. Moc jsem si to užila a i přes deštivé počasí mi úsměv okupoval obličej celý víkend. Tak možná za rok zase...

8 komentářů:

  1. Dobrý den, jak se prosím pohybovaly ceny za ty malé domečky? asi neodolám a pánovi napíšu objednávku:) moc děkuji, Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Veru, ceny byly od 190,- do 900,- za ty největší.

      Vymazat
  2. Mosela to byt nadhera, tezko bych vybirala, parkrat jsem byla na trzich v Beroune a byla to slast pro oci i ducha:) zdravi vam snad vydrzelo;) krasne dny:) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi byla to nádhera. Kochala jsem se hodně. To já ráda. A ten déšť té keramice tak nějak strašně slušel. Zdravím na ostrovy :)))

      Vymazat
  3. To je nááádhera! Všechno! Ale ty domečky jsou prostě nejvíc boží! Úplně si umím představit mít z nich doma malé městečko... A Vás obdivuji, že jste zmákla takhle hned po nemoci stánkaření, víkendové počasí bylo šílené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domečky byly TOP a ten pán bez sociálních sítí taky :). Svému tělu dávám 3 dny ať ukáže jak se s tím popere :D. P.S.: A modlím se, ať dobře !!!

      Vymazat
  4. Ach .... krása, krása, krása !!!! Škoda, že je to od nás tak daleko .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki myslím, že ty by ses tam ukochala k smrti :)))

      Vymazat