pátek 17. listopadu 2017

INDÍVO


Kosmetické články moc nepíšu. Vlastně skoro vůbec. Tady ale musím udělat vyjímku. Česká  přírodní organická kosmetika značky Indívo si ji zaslouží. Objevila jsem ji na jaře na Lemarketu. Za značkou Indívo stojí Petra a Martin. Manželé, kteří se do výroby kosmetiky zcela ponořili. Velkou část bylin si dokonce sami pěstují nebo sbírají. Při rozhovoru s nimi je Vám jasné, že oni přírodu opravdu žijí. Na jejich příběh mrkněte tady.




Vybrala jsem si tři produkty. Nejvíc mě uchvátil "Šlehaný balzám růže Otto". Jeho konzistence je tak lehká, skutečně našlehaná. A ta vůně... Jako stolisté růže na zahradě mojí maminky. Všechny suroviny jsou čistě přírodní z ekologického zemědělství. Po čtrnácti dnech používání mám pocit, že se mi skutečně zjemnily vrásky.




Na pokožku celého těla testuji máslo s levandulí a vanilkou. To má hutnější konzistenci, ale nanáší se dobře, protože při roztírání povolí teplotou těla. Vůně je jemná a velmi příjemná. Na pokožce vydrží tělové máslo dlouho a není mastné. Levanduli mám strašně ráda. Je to fascinující bylinka, ke které se stále vracím. Vanilka její silné aroma zjemňuje. Je to skvělá kombinace, která by mě nenapadla. Petra z Indíva má můj obdiv.





Přírodních deodorantů jsem vyzkoušela už celou řadu. Když jsem před pár roky skončila s klasickými antiperspiranty a začala zkoušet ty šetrné, pochopila jsem, že to bude muset být kompromis. Je to logické. To, že se nepotíte, což je pro tělo velmi důležitá funkce, je zásluha veliké hromady chemických látek. A když zjistíte co jsou zač a co s Vámi dělají, už je nebudete nikdy chtít.




Phyto deodoranty z Indíva žádné ošklivé látky neobsahují. Geránium - grep je krásná, svěží, až jemně štiplavá vůně. Po nastříkání je nutné nechat podpaží oschnout. V průběhu dne můžete nanést opakovaně. Deodorant neomezuje pocení, ale nepříjemný zápach.




Na celou nabídku mrkněte na e-shop Indíva. Doporučuji ještě mýdlo s černým jílem na problematickou pleť. To už ale máme s Haničkou skoro spotřebované a budu muset objednat další. Je skvělé.




Balíček dorazil dokonale zabalený a nádherně voňavý. Krémy i deodoranty jsou ve skleněných lahvičkách. Jsem moc ráda, že se nabídka přírodní kosmetiky rozšiřuje a je po ní poptávka. Je to důkaz toho, že se čím dál víc lidí obrací zpátky k přírodě. To mě opravdu blaží na duši.

Přeji krásný večer a udělejte si radost u Indíva ...

Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat