pondělí 1. ledna 2018


Silvestr bez jediné petardy a novoroční čočka



Foto Michal Sedláček
 
 
Silvestr bez petard? Jde to. Ale musíte odjet s partou třiceti bezva lidí, co mají rozum, daleko od města. Letos jsme po řadě let opustili Brno a nemohli jsme udělat líp. Odjeli jsme na kraj naší republiky a užili si to na max. Nádherná příroda, hromada sněhu, super lidi, jídlo, pití... No pohádka a bez randálu a sirného smradu.


Foto Michal Sedláček
 

Nechala jsem doma foťák. Naštěstí tam byl jiný, šikovnější fotograf, od kterého jsem si dvě fotí vypůjčila. Sekne mi to, že :D Během těch tří dnů jsem opravdu vypla. Mobil jsem vyměnila za pletací jehlice. Uteklo to bohužel velice rychle. Cestou domů jsme vyzvedli děti u babičky a doma jsem po vybalení stihla ještě čočku.




Resp. čočkový salát. Je z vařené čočky, zbytečku pečeného hovězího masa a cibule. Dochutí se jen olivovým olejem, solí a pepřem. Navíc můžete přidat nějakou zelenou bylinku. Tak snad se nás v roce 2018 budou ty kulatý nesmysly, kolem kterých se náš konzumní svět točí, trochu držet...




Zítra startujeme motory a hurá do práce. Teda vlastně jen já. Muž má ještě volno a děti jdou až ve středu. Jo a předsevzetí si nedávám nikdy žádné. Vy jo?

Žádné komentáře:

Okomentovat