pátek 11. listopadu 2016

"Pink"

Když se mi narodila holčička, byla jsem skálopevně přesvědčená, že růžová u nás nebude mít místo. Ó jak jsem se mýlila :). Růžová prostě holčičkám sluší. Dnes bych svoji puberťačku růžovou nejradši i krmila. No, už se moc nedá, ale občas jí něco růžového do šatníku ještě propašuji. Trochu jí má i v pokojíčku i když ho má společný s bráchou.

Na skladě byla růžová prakticky vyprodaná, tak jsem si dala malou pauzu od vánoční červené a černobílé a došila pár kousků v "pink".

Začala jsem minimráčky. Ty v nabídce vyloženě chyběly.






Přidala domeček.




A nakonec i deku. Je o kousek větší než velikost, kterou běžně dělám pro miminka. Růžové vzory jsem doplnila šedou a olemovala černobílou. Prostě žádná nuda :).








No a zase hurá na vánoční kolekce. Za necelé tři týdny je tady advent. Dnes jsem zapojila první světýlka v kuchyni a děti už se sháněly po krabicích s vánočními ozdobami. Venku mrzne, přichází ten čas...

KLIK na FLER




2 komentáře:

  1. :-) Jo sice to není tak dávno, ale také jsem tvrdila, že růžová u nás nebude. Pro okolí bylo první zděšení, proč si nenecháme říct co čekáme, protože jak se teda máme připravovat, když nevíme jestli modrá nebo růžová? Druhé zděšení pak bylo, že mi je to fuk, páč jestli to bude holka, tak moje holka bude modrá :-) No ale moc to nevydrželo... Já jí sice snad nic růžového nekoupila, ale za to ostatní to vzali do svých rukou. Princezna přeci potřebuje "něco" (=všechno) růžového :D

    OdpovědětVymazat