pátek 4. listopadu 2016

"Šedivá" a "6006"

Tento týden byl plný. Plný především pracovních událostí. O většině z nich už jsem psala. Poslední třešničkou bylo překročení 6000 prodaných kusů na Fleru. To je už pěkná hromada. A mám z toho strašnou radost. Taky mám velkou radost z Vašich hodnocení a děkovných zpráv, kde se opakuje pro mě zásadní slovíčko "precizní". Moc si na kvalitě práce zakládám a jsem moc ráda, že ji moje zákaznice umí ocenit:).


 
 
Dlouho nebyla nová deka, tak jsem si udělala malinkou pauzu od vánočního tvoření a ušila dětskou deku ve světlejších šedivých barvičkách, podtrženou černým lemováním. Deka má rozměr 140x95 cm a spodní strana je z trendy šedivé látky s motivem bílých křížků.
 
 




 
 
 
P.S.: Naskladnila jsem dva černobílé adventní kalendáře.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat