neděle 2. prosince 2018

SVÁTEČNÍ VÁNOČNÍ WORKSHOP



Byl to poslední workshop tohoto roku. Ten jsem si hodlala užít a vychutnat jako malou oslavu za celý rok v dílně. Když je člověk sám sobě šéfem a zaměstnancem dohromady, musí si hold udělit i pochvalu a odměnu sám :D.





K oslavě patří občerstvení. Tak já Vám popíšu o co jste přišli, když jste na workshopu nebyly :). Šárka až z Ostravy přivezla svůj vynikající žitno-špaldový chléb se sušenými rajčaty a semínky. Mňam. S Haničkou jsme upekli ovesné sušenky s ořechy. Připravila jsem taky karamelizovanou červenou cibulku, humus a vzala skleničku čatní ze zelených rajčat, co jsme na podzim vyrobili. Samozřejmě k tomu špalíčky zeleniny a luštěninové chipsy s mákem a špaldové tyčinky, co miluju. Z domácího vína nám můj muž udělal svařáček na rozproudění krve.







Vyzkoušely jsme i techniky tamponového tisku přes papírovou šablonku. Výsledek byl super a příští rok s touto technikou vymyslím něco i do prodeje. Vypadá to moc dobře, že jo?




Celkem si moje kurzistky odvezly asi čtyřicet ozdob. Šily se srdíčka, domečky, hvězdičky a Candy Cane. Vyšívaly se vločky a okýnka domečkům. Bylo to nádherné odpoledne. I přes ten svařák si nikdo neprošil prst, nespálil ruku o žehličku a neobtiskl si šablonu od barvy na triko :D. Děkuji za něj a mám na Vás prosbu. Když budu sestavovat plán workshopů na rok 2019 potřebovala bych od Vás nástřel o jaké téma byste měly extra zájem.

Děkují...

2 komentáře:

  1. Bylo to na mou duši kouzelné adventní odpoledne, musím Hanince opravdu moc poděkovat, že si opět udělala chvilku i na své fanoušky, protože najít si čas a ještě před vánocemi je opravdu zázrak. Navíc dobrůtky, které jsme mohly ochutnat byly delikátní.
    Mám obrovskou radost z přenádherných ozdůbek, kterých jsem si odvezla více než jsem doufala a tak budou dělat parádu našemu stromečku.
    Ještě jednou veliké DĚKUJI a už se zase těším na příští setkání za mě vítězí určitě sukýnka :-) a termín třeba květen :-). Posílám všem pozdravy Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Květen a sukýnka píšu si moje nejmilejší <3.

    OdpovědětVymazat